Tillbaka

Ja, nu har vi kommit tillbaka efter en snabb visit i Härnösand. Åkte ner måndag morgon (lite senare än planerat, men inte alltför sent). Kom fram hos Linda kl tre. Åt middag och tittade på barnen (Frida och Karl. Filip var hos sin pappa). Karl var fortfarande pytteliten. Man glömmer verkligen hur små dom är från början!
Frida däremot har blivit stor (fyller tre på fredag) och pratade non-stop. Sååå söt!

Idag så var vi till Birsta och shoppade på IKEA. Tanken var att vi skulle kolla på soffor och hyllor, men ingetdera kom vi hem med. I stället så har vi köpt förvaringslådor, trasmattor, lampor och tvättkort. Nåt mer? Jo, säkert... får väl försöka packa upp imorgon och se vart vi kan ha allt. Kanske kan få nån ordning på lägenheten snart? :O (hoppas verkligen det!!)

Nu ska jag snart försöka sova lite och sen så småningom så ska jag fortsätta ladda upp bilder från min sverigesemester samt kanske nåt på dom där söta barnen i Härnö.

Puss o kram på er!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Tror ni kommer få det finfint i läggan :)

Jag är särskilt impad av tvättkorten ni handlat. Det va nåt nytt.

Postat av: Ida

Vi ses på Lanternan ikväll :)

2008-08-07 @ 10:24:24

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback