VILKEN DAG!!

Idag har jag haft en väldigt bra dag. Så här såg den ut:


1. Jag jobbade mellan 10-14


2. Hämtade upp Julia och åkte till Byske där vi träffade Ida och Eva på Byscaya. Nostalgi på hög nivå! Och fyra av fem cafétjejer är ju inte helt fy skam. Synd bara att Linn jobbade så hon inte kunde följa med. Vi drack latte, snackade gamla campingminnen, uppdaterade läget och solade. Solen kom nämligen fram där vid tretiden och vi passade på att njuta av den mellan 15-17. Sen skulle jag och Julia bara gå ner och känna på vattnet lite grann, vilket så klart slutade med att vi...


3. BADADE! Ja, det var riktigt skönt i vattnet och fastän vi inte hade några badkläder med oss så kunde vi inte låta bli att doppa oss. Jag badade i BH och byxor eftersom jag inte hade så badvänliga trosor. Vi plaskade omkring i en dryg halvtimme och passade på att ta lite somriga bilder i vattnet. Kanske dyker upp några här sen, men de är tagna med Julias kamera så vi får se. Det var iaf superskönt och nu kändes det som att kanske, kanske sommaren är tillbaka! (peppar-peppar)


4. Kom tillbaka till stan och fick äta middag hemma hos Julia. Perfekt!!


5. For hem, svidade om och var på väg till syrran när telefonen ringde...Det var Tom som sa att JAG HAR FÅTT JOBBET SOM VERKSAMHETSLEDARE PÅ BALETTFÖRENINGEN!!! WOHOOO!Det känns verkligen jättebra. Dels så trivs jag ju väldigt bra uppe på kansliet och dels så innebär ju detta att jag har en fast inkomst. Ett heltidsjobb med månadslön - för första gången i mitt liv! :D Känns verkligen bra!

6. Gick över till Maya och höll henne sällskap medans hon städade. Jag satt mest och log för mig själv.







Dags att sova så att jag orkar upp och jobba imorgon! :)

Love to you all,
Pia


Kommentarer
Postat av: Grattis, verkligen jättekul!

2008-08-13 @ 00:11:45
Postat av: /ERIKA

2008-08-13 @ 00:12:30
Postat av: Johanna

STORT grattis till nyjobbet :)

Postat av: Per

Grattis grattis :-)

2008-08-13 @ 09:21:52
URL: http://www.raiia.se
Postat av: Ida!

Grattis igen :) Så underbart Pia! Du är värd det efter allt ditt slit! Ha det bäst!

2008-08-13 @ 12:14:43
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Jens

så jäkla kul alltså..stort grattis!!!

2008-08-13 @ 15:06:47
URL: http://www.sibirisk-katt.com
Postat av: Maya

Grattis än en gång syrran. Hoppas det går vägen för mig med, då har vi verkligen nåt att fira till helgen. :-*

2008-08-13 @ 23:10:42
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis!!

så himla roligt!! :)

Kram

2008-08-14 @ 09:12:56
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jättegrattis till jobbet. Måste verkigen kännas skönt med fast inkomst och dessutom göra något du trivs med

2008-08-14 @ 12:44:02

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback