13 st

Hej!

Nu är det onsdag. Jag är hemma sjuk från jobbet. Var hemma igår också. Den här jobbiga förkylningen har tagit knäcken på mig! Men imorgon hoppas jag på att vara tillbaka uppe på kansliet.

Nu är det alltså klart vilka som kommer på lördag. Vi blir tretton stycken.

Pia

Mattias

Pernilla + Anna

Jessica

David

Petter

Lisa
Sven (kommer sent)
Nandini (kommer sent)
Emma F + Vilgot
Emma B
Jörgen

Det ska nog bli riktigt trevligt. Hoppas bara på att alla får vara friska! Både Emma B och Pernilla har ju också mördarförkylningen... bara att vila, dricka te och äta massa mat!

Om jag orkar senare idag så ska jag fara och handla. Jag har en lång lista med vad som ska köpas. Men vi får se. Kanske får ta det imorgon i stället.

Ser fram emot lördag!
Puss på er!
Pia


Kommentarer
Postat av: Emma B

Ser fram emot lördag! Å håller tummarna att jag + ni andra som e förkylda hinner blir friska. Pia, jag tycker du ska göra ett inlägg om vad du önskar dig =)

2008-12-03 @ 15:30:45
Postat av: Mamsen

Gillar din juliga blogg! Passar dej bättre med MYCKET FÄRG! Kramar

2008-12-03 @ 22:06:42
Postat av: Jessica

Laddar inför lördag!

Puss

Postat av: Maya

om jag hade vart hemma vid så hade ni blivit 14 på ditt glöggparty. första glöggpartyt på väldigt många år som jag missat. trist! :(

2008-12-03 @ 22:54:32
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas du känner som jag att det känns lite bättre :)



Gillar din nya design. Snyggt!



2008-12-03 @ 23:08:47

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback