Födelsedagsfirande

Hej!

Idag har vi haft besök av Karin och Tommy. En liten uppvaktning i efterskott. Bjöd på lite schwarzwaldtårta (mums), pepparkakor, pepparnötter och våra hemgjorda godisar. Kanske inte det lyxigaste födelsedagsfikat, men jag tycker att det var helt ok.

Jag fick ett presentkort på VILA hudvård och en orkidé. Tack så mycket!
 
Så fort jag bestämt vilken behandling jag vill göra på VILA så ska jag boka en tid och lyxa till det.
Orkidén är jättefin. Det är en ljusgul brudorkidé med lila ränder. Hmm... om ni har koll på orkidéer kanske ni förstår vilken sort jag menar?

I lördags hade jag mitt glöggparty. Bjöd på två olika glöggsorter, pepparkakor, kex, ostar, mattes tortillassnacks, pepparnötter och våra hemlagade godisar. Allt verkade poppis och gick åt som smör..!

Det var kul att så många kom och vi hade väldigt trevligt fram till kl elva, då det tydligen var läggdags för de flesta av mina vänner. Jag kan förstå att alla inte vill gå ut men jag tyckte det var extremt tråkigt att ingen ville följa med mig ut! Jag var verkligen peppad på att gå ut och dansa, men ville ju inte gå ut själv...

Så jag kan inte säga annat än att jag blev väldigt besviken över det. Skittråkigt!
Men som sagt, 19-23 var det trevligt!


          

Nu ska jag strax gå och börja packa min väska inför min Stockholms-weekend! :D
Jag längtar massor! Åker alltså ner med flyg torsdagmorgon och kommer tillbaka på söndagkväll. Ska bli så himla kul att träffa syrran. Tror vi kommer att ha fullt upp! :D Tjohooo!

Kramisar,
Pia

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, såg mysigt ut! Mm, vattnades i munnen av alla godsaker det bjöds på! Har precis varit och vattengympat, riktigt skönt! Ha så kul i Sthlm! Puss

Postat av: Jessica

Förstår att du blev besviken. Jag tycker faktiskt att någon borde ha tagit sitt ansvar och gått ut å dansat med dig! Ni får svänga runt lite i stockholm istället. Sen på nån vecka igen har jag tänkt vara tillbaka på benet (och dansgolvet) igen :D

2008-12-09 @ 22:37:57
URL: http://princessjessie.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback