Glöggparty

På lördag smäller det!
Då är det mitt årliga glöggparty.
Det ska bli väldigt roligt.

Sista dagen att anmäla sig till det är tisdag...
det har att göra med att jag vill hinna förbereda i tid!
Hur mkt glögg ska jag köpa? Hur mycket tilltugg ska handlas?
För jag kommer inte att göra allt detta just på lördag.
Nej, det ska börjas i tid så jag slipper stå där osminkad och nyduschad när alla kommer.

Så glöm inte bort att anmäla att ni vill komma senast imorgon!

De jag vet med säkerhet att de ska komma är:

Pia

Mattias

Pernilla + Anna

Jessica

David

Petter

Lisa
Sven (kommer sent)
Nandini (kommer sent)

Men jag hoppas så klart att det kommer fler!

Vi ses på lördag!
Kram, Pia


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hade SÅ gärna velat komma på lördag..trots att jag inte är bjuden.. ;P Tack, den är faktiskt köpt för två år sen, håller än=) Men ser den överallt i affärerna fortfarande. Bara älskar det där fönstret! Jag hittar inga fina kläder till juldan.. :( Hoppas du hittar nåt fint i Sthlm! Puss

Postat av: Julia

Ja, jag vet, jag skojade bara=) Vårt party kommer bli underbart!! Hade varit trevligt att komma, men jag har verkligen inte tid.. Är ju opponering på c-uppsatsen nu och efter den ska uppsatsen kollas över + allt jag måste göra innan Belgien. Suck. Längtar verkligen till jul nu! Dags för middag, ska träna mellan 17.30-20.00 ikväll=)

Puss

2008-12-02 @ 16:18:08
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback