Och överraskningen var...

Hej!

Överraskningen igår var att gå på Dansens Hus och se Cirkus Cirkör:



Det var en helt underbar föreställning!
Den var rolig, häftig och kändes spontan. Sprudlande, glad, förtvivlad, utmanande och rolig.
Den var så mycket och den var BRA!
Vissa saker de gjorde var riktigt coola. Min absoluta favorit var när en av killarna for omkring i en ring... det är i slow motion i början av filmen, men det går inte fatta hur häftigt det var om man inte sett det.

TACK MAYA!
En helt underbar present!
En riktigt trevlig kväll.

Dessutom så kom vi på en bra grej före föreställningen började då vi stod i kö för att köpa lite godis. Man kunde boka ett bord i pausen! Då köpte man det man ville ha (vi tog varsitt glas rött och en nötmix) och så dukade de upp det på ett bord så sen var det bara gå direkt dit och sätta sig. Helt perfekt! När de ringde in första och andra gången så stod folk fortfarande i kö.

Nu ska jag fortsätta jobba lite. Har tagit med mig lite grejer så jag kan jobba härifrån. Sen ska jag fara och kolla på när barnen lussar på Mayas dagis.

Bilder kommer vid senare tillfälle!

Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad roligt :) Verkar som ni hade en jättemysig kväll! Jag kan verkligen rekommendera filmen Twilight, helt underbar!!

Ha en fortsatt bra helg, kram!

Postat av: Julia

Åh, lät jättemysigt! Hoppas lucian var bra! Ha en fortsatt bra helg! Nu ska jag snart och äta fylld kalkon;) Puss

2008-12-12 @ 16:39:35
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Julia

Har bara haft en riktig deppdag ang. lägenheten;( Tack för alla kramar!

2008-12-15 @ 21:22:20
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad har hänt med Piabloggarn?! Mkt sällan man får en update nuförtiden..mycket jobb såhär innan jul?!

2008-12-19 @ 09:50:21
URL: http://idmi.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback