Trött

Ojojoj... är så trött att ögonen bara faller ihop!
Dels så hör det väl till den här årstiden, men sen är det nog även förkylningen som gör sitt. För även om jag varit hemma och varit sjuk så har jag ju inte tid att bara vila. Jag har vilat också, men iom att det ska bjudas på middag imorgon och party på lördag så kan man ju inte bara ligga i soffan hela dagarna.

Så idag har vi handlat och städat lite. Imorgon är det bara kvar att dammsuga, torka golven (kan ju inte gärna dra fram dammsugaren kl elva på kvällen) och laga maten. Så det borde ju gå bra!
Men först och främst så ska jag på jobbet och göra undan en massa jobb! :)

Både Frida och Sandra har ringt idag angående glöggpartyt. Sandra kommer. Frida och Lourens kanske kommer efter att de varit på hockeyn. Hoppas på det!
Fick även prata med sötaste lilla Anja på telefonen idag. Och hon var riktigt duktig på att prata i telefon. Tydligen så la hon pussel. Undrar om det är det hon har fått av mig eller ett annat?

Nä, nu är det sängen som hägrar så jag orkar upp till jobbet imorgon.

Sen så ska jag försöka fota lite snart så att ni får nåt kul att titta på här på bloggen.

Godnatt!
/Pia

ps. Maya - jag vet! Mitt inlägg var mycket tråkigare än ditt! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa, mera bilder!!! Hoppas ni får kul på glöggpartyt img...hoppas på att få se många bilder från kvällen!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback