Lördagen

Igår var det lördag. Jag vaknade o var grinig för att jag var tvungen att städa på min lediga dag. Men har man inte hunnit tidigare under veckan så är det bara att bita i det sura äpplet.

Jessica kom hit vid kl sex och vi lagade supergod mat. Jasmineris och en kycklingwok som smakade starkt men väldigt gott. Till det dracks det sangria och pratades. Det var inte riktigt samma toppstämning som förra fredagen, men det var väldigt trevligt.

När vi ätit, duschat, sminkat oss och valt kläder så bar det av ner på stan en sväng. Först på Calles och sen på Station. Tyvärr var bara nedervåningen öppet på statt och det var ingen höjdarkväll. Ganska kass musik och trångt så man inte såg om man kände någon... Blev rätt tidig hemgång. Nästa helg öppnar övervåningen igen och då ska vi dit o dansa loss! :D

image664

Ikväll så ska mina elever dansa på Anderstorp på Rotary konserten. Det ska bli kul! Blir lite sugen själv också... som vanligt. Måste styra upp lite mer dansjobb åt mig själv. Hehe.. blir ju avis när det alltid är eleverna som får den stora äran att dansa. :P

Vi ses!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är onekligen supertrist att behöva städa på sin lediga dag...blääää :(!

Jag måste ta mig ut på station 8 snart. Har faktiskt aldrig varit där någonsin *skäms*!

Postat av: Maya

Kändes grymt med dansen idag. Alltid kul att få uppträda.
Jo nog kan jag göra en god drink åt dig nångång, men kanske inte som den på bilden. Men en smarrig fruktdrink kirrar jag lätt som en plätt.
Gonatt! Ska verkligen hem och sova nu. Känns som jag vill sova ut hela morgondagen så trött som jag är. Men det får jag ju inte, får inte ens sova till 8. :( Och det är jag inte van. Huvva vill inte jobba.

2008-02-24 @ 22:30:07
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback