Se & Synas

Idag har jag dansat på

Gå till startsidan

De firar 10 år idag och hade slagit på stort med dansunderhållning, minigolftävling, teckningstävling mm.
Jag dansade varje timme mellan 13-17 + en extra gång efter fem. Det var faktiskt riktigt roligt. Det var väldigt länge sen jag uppträdde nu, men jag gillar ju att ha publiken nära så jag kan titta på dem. En del blir rätt nervösa.
Har efter dansen också spanat in lite nya bågar. Har lånat hem två som jag ska fundera på lite. Hmm... får se om det blir bra. Ska fara till mamma och be om råd imorgon. Kan behövas! :)

Nu är kl elva en fredagskväll och jag är dödstrött! Ska bara avsluta det här och sen ska jag SOOOVA! Som ni kanske märkt är det detta som är det jag gillar mest just nu. Sömn, säng, vila. Mmmm....
Har förutom att dansa där idag även skjutsat dansarna som höll workshop, handlat till mackor, gjort mackor till lövångersrevyn samt varit förbi en kortis på kansliet. Crazy!

Imorgon blir det som sagt Byske/båtvik en sväng. Men sen blir det  nog en lugn kväll. Hoppas jag! Skulle vara riktigt skönt.

Roligast idag:
Träffade tjejen som slog till mig i skallen på dansgolvet i lördags nu när jag var på se &synas. Hon bad så hemskt mycket om ursäkt för att hon gjort mig illa. Jag, i min största serviceroll med snittbricka i handen och flamencoleendet på ber beskedligt om ursäkt tillbaka för att jag blev så arg i lördags. Hmm...  men vad skulle jag göra då?

Känns iaf som att den här stan är väldigt liten. Jag stör mig på två tjejer på statt på lördagen (hon som slog mig o hon som slarvade bort min kofta). Sen visar jag mig på stan i ca 30 min på torsdagen o springer så klart på garderobstjejen som hittat min kofta, och sen dansar jag på se & synas och springer på tjejen som slog till mig. Känns litet och trångt!

Jo, måste ju också bara berätta om när jag gick in på statt för att fråga om koftan. Den hittade tjejen i receptionen direkt. Och då tänker jag att det är ju lika bra att fråga om min scarf som jag blev av med på juldagen också. Och vilken lycka, hon hittar den! :D Så himla bra!

Alltså: värsta bra dan idag!

Mayo fotade mig när jag dansade. Lägger upp bilder när jag fått tillbaka min kamera.

Puss och godnatt!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja vad säger man.. stan ÄR liten!
det är inte stor chans att man träffar dom man stör sig på när man ute, att sen se dom på stan!
det är ett klart bevis på att skell här en riktigt liten håla!
Och för att svara på din fråga, nej jag tränar inte taekwondo alls nu. Jag orkar inte pendla från byske så många dagar i veckan, och jag jobbar heltid nu.. inte mkt energi över till annat då. Tränar lite spinning och pump här i byske, det är som lagom :)

Postat av: Fritte

Hej Piagumman!

Oj vad du är duktig på att lämna en liten kommentar här och där! Och på engelskan dessutom =)

Synd att jag inte är hemma idag så att vi kunde myst i soffan över en kopp kaffe... Nyfiken på de där glasögonbågarna också!
Är på lunch hos mamma och Lourens jobbar såklart på med sin båt som numera även har fått sig en trailer att bo på. Jasi, detta fiske =)

Hoppas att vi kanske kan fika eller käka lunch på stan till veckan. Vi måste ju ta oss en funderare vad vi ska ge till Emma i 25- och 26-årspresent, inflyttningspresent och babypresent =)

Ha en fortsatt härlig helg!

2008-02-09 @ 13:33:13
Postat av: Maya Glasögonorm

Jag tycker du var väldigt duktig idag.
Och om jag måste skaffa glasögon någon vacker dag kommer det bli dom där "Harry Potter-glasögonen". LÄTT!!!!

2008-02-09 @ 23:34:56
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback