Söndagkväll

Hej!

Idag har varit en lugn dag. Började med att vi for o handlade ingredienser till fattiga riddare bl a, sen åt vi det och det var supergott (så klart) och sen somnade vi nog i soffan ett tag :D
Halvfyra var det dags för danslärarmöte då vi delade upp grupperna på två olika helger. Jag missade tyvärr slutet av mötet iom att min undervisning började kl fem.
Det gick bra. Först barndans och sen moderna där vi övade på danserna som vi ska visa upp på rotary konserten. Nu kan de danserna och nästa vecka ska vi koncentrera oss på att öva på liten yta. Kan behövas!
Imorgon är det barndans i Boliden på schemat, samt jobb på kansliet, flamencoundervisning och sen eventuellt lite knärehab.

Men först ska jag SOOOOOOOVA!  :)
Så himla skönt! I love it! :)

Puss o kram,
Pia


image656

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag diggar era hoppbilder. Hur många omtagningar blir det varje gång?

Postat av: johanna

Å vilken mysig design det var härinne nu! Me like!!!

2008-02-10 @ 23:52:18
URL: http://johannaagnes.blogg.se
Postat av: Erika

åååh snöööö! Vad mysigt det ser ut. Idag har jag vaccinerat mig mot både hepatit a & b + gjort massa ärenden och av någon konstig anledning så har vi inte lyckats få tag på varandra idag =)Hoppas allt är bra iallafall. Miss ya!

2008-02-11 @ 19:08:41
Postat av: Maya

Ska bli kul att få uppträda litegrann. Även om Kill Bill börjar va rätt upprepad så är den ändå ball. :)
Men på vårföreställningen vore det bra med en ny. :)
Peace!

2008-02-12 @ 16:07:56
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback