Imorgon...

Imorgon kommer NInnie hit! :D
Hon ska hälsa på hela helgen. Så himla kul det ska bli att få träffa henne igen! Nu är det länge sen.

Så imorgon blir det att jobba, städa, ha danslärarträning o sen plocka upp Ninnie.
Skoj skoj! Är lite stressad för jobb- och städbiten. Hur ska det hinnas med?
Ska luncha med Mamma också.

Men det är bara att gå i säng nu så jag kan ta mig upp tidigt imorgon o sätta igång med allt som ska göras!

image625
Jag o Ninnie hemma i Jessicas lägenhet i Piteå :)

Sen vill jag också säga:
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, LINN!! :) (fast nu hann ju kl så klart passera tolv igen...)
image626

Kommentarer
Postat av: erika

Hej Pia! Jag hade en jätteskum dröm om dig inatt....

2008-02-03 @ 11:51:02
Postat av: Mayo

Vilka "nya" bilder du hade. :)

2008-02-05 @ 11:51:16

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback