lördag 19/1 (igår)

Igår var det dop i Byske. Lilla Moa Elisabeth döptes av Jan Skoog och bars fram av sina stolta föräldrar Johnny o Sarah. Joel o Josefin var faddrar. Det var riktigt trevligt. Speciellt efter själva ceremonin när man fick äta supergod smörgåstårta o massa olika sliskkakor och prata med alla trevliga tjejer o killar som var där. :)

Efter dopet så hälsade jag på hemma hos Frida o Lourens o fick hålla i Konrad nån timme. Mysigt!

Sen blev det att åka till Båtvik o hälsa på mamma o pappa. Jag fick massor med köttgryta och hembakt bröd. Tack så mycket! :)

Kom hem till stan, åt middag med Mattias o sen hämtade jag Jessica för lite drinks. Vi var här o gjorde oss i ordning o sen gick vi på Station (via Calles). Det var riktigt trevligt. Satt nere i Johanna i parken och pratade fram till halvtvå då vi gick upp o dansade. Ovanligt bra musik faktiskt! Och knät funkade ovanligt bra Så det var otroligt roligt den där sista halvtimmen. Nu blir jag ju sugen på att gå ut igen! :D

Här är bilder från dopet:

image614

image615
Hela familjen

image616
Dopbarnet

image617
Tårta!

image618
Mitt goda bordssällskap Frida o Lourens

image619 
Anja visar att hon kan göra kullerbyttor.


image620 
Malte övar på att gå

Kommentarer
Postat av: Per

Kul att du ska åka halvvasan :-) Jag o några andra har siktet instället på att åka vanliga Wasan nästa år! Man måste vara ute i god tid vet du:-P Hoppas allt går bra på nya jobbet o se nu till att inte slita ihjäl dig!! Var det inte du som skulle ta det lite lugnt?? ;-)

//Per

Postat av: Mays

Söta alla barnen är. :)

2008-01-23 @ 11:05:27
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback