MR!!

Hej!

Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag äntligen fått brev från lassa. Nu har jag blivit kallad till magnetröntgenundersökning för knät. Det blir tisdag 29/1 20.10. Så då får ni hålla tummarna för att det går bra för mig o att jag inte får alltför mycket cellskräck där inne i tunneln. :S Lite nervös för det. Men det borde väl ändå vara ett rätt stort hål? Tänk på alla tjocka gubbar som ska kunna rymmas? Borde väl inte känns sååå trångt? Sen hoppas jag ju på att bara benen behöver åka in. Stod att den är öppen i båda ändar vilket känns otroligt skönt!

Annars så är det jobb, jobb, jobb som gäller just nu.
Både på kansliet och undervisning. Känns roligt. Men inte så mycket tid över till annat just nu.
Sitter just nu o lyssnar på flamencomusik för att försöka hitta nån bra låt till undervisningen. Inte så lätt!
Sen blir det att fara ner på stan o köpa tyg till balettföreningen, ta en snabbkopp m Jessica o sen undervisning 16.30-21.10. Har även jobbat på BF på förmiddagen.

Jag har gått med på en träningssida -
www.piggelino.se - som Emma tipsade om. Där har hon lagt upp en grupp som heter Vasatjejerna 2009. Och där ska vi peppa varandra inför loppet nästa år. Känns genast mycket roligare!

Nu ska jag koncentrera mig på jobb!
Puss o kram, Pia


Bjuder på en bild från när Julia var hemma. I miss you, babe!

image611

Kommentarer
Postat av: Maya

Mkt du gör just nu. :P
Men riktigt bra att du fått tid för röntgen


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback