Pia, mån 28/1

Hej hej!

Har inte så mkt att skriva egentligen. Det är fullt upp just nu. Jobbar ca 120%. Dessutom är jag halvkrasslig o har feber ungefär varannan dag. Det enda jag vill göra hela tiden är att sova!
Har varit hemma från undervisningen igår o idag för att försöka vila till mig lite. Vet inte om det hjälper. Jag hoppas det! Ska iaf gå på personalmöte ikväll.

Det bästa den här helgen var nog lördag dag. Tog bilen till Byske o hälsade på Sandra o flickorna. Fick hålla Astrid när jag kom, fast hon bara sov. Men det var mysigt ändå. Sen fick jag hjälpa Sandra att skjuta en barnvagn så hon kunde gå långpromenad med hundarna. Jag tog Agnes o Sandra hade Anja o hundarna. Så jag misstänker att jag hade lättaste jobbet... men hon fick ju iaf hjälp :D
Mötte upp Frida o Konrad. Han sov också hela tiden. Sen när vi kom tillbaka så fick jag äran att leka med den här busiga unga damen:

image621

Hon var supersöt som vanligt och ville inte alls att jag skulle fara när det var dags för mig att åka hem.
Men jag var så illa tvungen iom att jag hade lovat Tom att jobba på premiären av Dansväxthusets föreställning.
Föreställningen var superbra! Jättekul att se så mkt de har utvecklats :) Jobbet efteråt var mindre kul. Då fick jag springa omkring o passa upp alla andra som var där o drack vin och åt smörgåstårta. Jag var alldeles svettig efter jag plockat bort efter dom. Hade varit roligare att stanna som gäst... men jag får ju betalt iaf.

Vi ses o hörs!
(Ska fundera på utmaningen, Johanna)
/Pia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket för barnvagnsskjutningen! Du är alltid hjärtligt välkommen att hälsa på och skjuta vagn ;) och ingen blir ju gladare än Anja när du kommer!

2008-01-28 @ 21:51:12
Postat av: Pia

ojoj! Ser just att jag rört ihop namnen på alla A-flickorna o skrivit att jag skjutit omkring på Agnes i vagnen. Men det är ju inte alls sant! Jag hade ju lilla ASTRID i vagnen! Inte lätt... :)
Och ja, Sandra. Jag har tänkt försöka komma lite oftare o hjälpa till med barnvagnar o lekar :) Tycker bara det är roligt att få umgås med flickorna. Vi ses!

2008-01-28 @ 22:29:40

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback