UTMANAD!!!

I söndags när jag satt i bilen o var på väg till Båtvik för att fira mamma så ringde Erika, Emma o Sofie till mig.
De satt nere i Örebro o hade kommit på en utmaning, nämligen att...

VI SKA ÅKA HALVVASAN!!!

Ojojoj... vad ska man säga? Jag kan ju inte backa på en utmaning. Även Frida har lovat att hon ska åka och jag hoppas ju på att Sandra också hänger med.
hahaha... 4,5 mil på skidor! Hur ska man orka med det?
Det är som tur var inte dags förrän nästa år, så vi hinner väl träna lite.
Dags att börja jobba på konditionen med andra ord.

Jag har surfat runt o läst mer om det här på
http://www.vasaloppet.se/ samt spanat in Byske skidklubbs hemsida. Och ja, jag tror faktiskt att det kommer att bli riktigt roligt. Men mest för att vi ska åka det tillsammans. Gamla tjejgänget ni vet. :) Skulle aldrig palla att dra mig runt 4,5 mil alldeles själv. Ni som känner mig vet ju hur fort jag tappar intresset för saker... jag skulle nog vara less efter en kvart. Men nu blir ju själva utmaningen att verkligen åka hela vägen och med så gott sällskap så måste det ju bli trevligt!

Nu laddar vi gärnet, tjejer!
Emma, Sandra o Frida: vad sägs om att joina Byske skidklubb o träna med dom? ;)
Eller så kan vi väl iaf träffas o åka nåt varv runt elljusspåret?

Nu: tillbaka till jobbet!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

ojoj, jag hejjar på dig!
Det var inte en dålig utmaning. Jag som i princip avskyr skidåkning om det inte har en fikapaus med varmchoklad inräknad blir mycket imponerad av eran målinriktade hurtighet!
I wish you all the best luck!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback