Midsommarhelgen

Hej hej!

Nu är det länge sen jag senast uppdaterade (igen).

I torsdags var det dags för årets höjdpunkt: LANTERNANPREMIÄREN!!! :D
Jag och Maya hade styrt upp vinbrännboll. Det är ju trots allt lite av en tradition. Och kul dessutom!
Här är lite bilder från det:

     

    



Efter brännbollen gick vi hem till Pernilla och väntade in att Lanternan skulle öppna. Vissa (typ jag) använde tiden till att sminka sig eftersom dom inte hunnit före brännbollen...
Tog inte så många kort på Lanternan. Men det var nog helt enkelt för att jag hade så himla kul! De spelade supebra musik hela kvällen, så jag var uppe o trängdes på dansgolvet. Det var riktigt trångt där! Men kul så klart!

 
En av få bilder där jag faktiskt är med själv

 
Jessica firade lite extra och fyllde 25 år samma dag som premiären. GRATTIS!!!



På självaste midsommarafton så dansade vi uppe på "torgfesten" i Byske. Vi hade inte lika tur med vädret i år som förra sommaren. Det var faktiskt riktigt kallt i år och dessutom regnade det. Men, det är ju fortfarande underbart härligt att dansa utomhus! Och att dansa i Byske gör det så klart lite extra roligt.






På kvällen var vi hemma hos Emma o Ronny och åt grillat. Det var väldigt gott. Inte så mycket folk som vi kände, men vi hade trevligt ändå. Vi åkte därifrån vid halvett och for till Bamse i Furuögrund och sov ännu en natt i båten. Mysigt!

Nu räcker det med uppdatering för idag. Men vi har haft en väldigt bra midsommarhelg. Känns lite underligt att inte jobba. Jag har ju trots allt jobbat de senaste tio somrarna typ.

Godnatt!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var jättetrevligt på brännbollen. Vilken tur vi hade med vädret sen. Hur bra som helst =)

2008-06-22 @ 10:22:59
Postat av: Maya

Åh vilken rolig midsommarhelg. Torsdag, fredag båda toppenkvällar. Jag vill jag vill jag vill att det ska va bra väder under festivalen. Men det är ju trots allt lite mer sällsynt än på midsommar och av vad jag sett lutar det åt regn.

Postat av: Sarah

Tjusiga bilder du fick....tyvärr blev mina från brännbollen inte nå bra alls. De få jag tog syns det mest gräs på faktiskt :o)

2008-06-25 @ 10:37:31
URL: http://mosar.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback