Mitt i festivalhelg

Hej hej!
Festival i stan o allt är crazy! Jag vill sova och ta det lugnt, men det är ju ikväll som jag helst vill gå. För jag vill ju se Petter! Stå där framför scenen och digga och dansa! Det blir alldeles för lite dans när man är på festivalen. Så jag tror att ikväll blir väldigt skoj.
Jag har varit där både torsdag och fredag och nu är det dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för en tredje kväll med stadsfest.
Tänkte bara göra en snabb uppdatering först.

Hittills har jag ätit:
* Nachos deluxe med köttfärs o extra mycket guaco (varför äta något precis som det säljs? gott!)
* Gyros (inte så värst bra och går absolut inte jämföra med greklands)
* Våffla på pinne med chokladsås. (Mums! Blir nog repris på den ikväll)
* Helstekt regnbåge med färskpotatissallad (lunch idag. supersmarrigt)
* Smakat lite på en wok, men inte köpt en egen.
* Smakat på Emmas oxfilérulle. Helt ok¨.

Ikväll känner jag att jag bara måste äta langos! Har varit sugen flera dagar nu, men igår fastnade vi vid nacho deluxen i stället. Men ikväll så! Det ska bli smarr.

Jag gillar verkligen att äta all maten. Men det kanske inte är nån överraskning?
Så planen för ikväll är Petter + Langos. Blir nog grejt!

Det enda tråkiga är att jag inte tycker att vi träffat på så många jag känner... men ikväll borde det ju vara mest folk av alla dagar. Så nu hoppas jag på många kända ansikten!

Men först - duschen!!
Kramar, Pia


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Min langos var jättegod, all annan mat jag tryckt i mig under festivalhelgen också för den delen. Håller med om att det inte var så mycket känt folk...vart höll alla hus? Iof så var det väldigt mycket folk. Som att hitta en nål i en höstack

2008-06-29 @ 19:37:04
Postat av: Maya

Jag åt langos båda dagarna. Mums så smarr. Och jag hade väldigt roligt oxå för den delen. :)

Postat av: Erika

Ja!! Vi LÄR ju åka till Danmark! Det måste vi bara.



Längtar tills vi ses.Kram!

2008-06-30 @ 17:53:21

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback