ROSA!!!

Tänk att man kan bli så lycklig för något som man har köpt för pengar?

Idag kom min rosa dell inspiron - min alldeles egna sprillans nya laptop!
Och jag har sprungit omkring och hoppat, tjutit, skrattat och dansat av glädje. Som ett litet barn!
Nästan så att jag skäms själv... inte för att jag blir glad som ett barn - men att jag verkligen är en konsument, som Gab sa när vi bodde i Umeå. Jag blir så glad av att köpa grejer.

Men kom igen!
En rosa dator? Hur coolt är inte det?
Och en alldeles, alldeles egen! Jag kan sitta vid den när jag vill. Och slippa ha igång SRO!! :) (mattes spel som spelar dygnet runt på den andra datorn).

Och det är inte bara en ny dator. Som är min. Den är dessutom ASSNYGG!!! Och bra! :D


Jag är iaf riktigt nöjd och glad. Perfect!

Tänk er själva... att ta sin dator under armen och gå in på närmaste starbucks o sitta där o surfa. Nu är jag alltså tillbaka i New York igen. Men det är helt ok. Med en rosa dator så kan man drömma sig iväg till New York. Och jag har för avsikt att åka typ i februari eller nåt. För operationen är satt till 1 september. Rehab, here I come!

Nu ska jag leka vidare.
Pussar o kramar från en nöjd Pia :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha =) Så, det var för att skryta med din nya dator som du ville snicksnacka igår... ;) Måste ju få se underverket nångång. Själv harvar jag vidare på min 6 år gamla Pckard Bell som är lite lätt ljusblå i kanterna. Funkar perfa! =)

Kram kram!

2008-06-24 @ 09:33:54
Postat av: Ida

Härligt Pia, den passar dig :) Jag känner igen känslan när jag köpte min första dator i höstas, trots att den är svart ;)

Postat av: Mayamayamaya

Nångång ska jag komma och leka med din rosa dator. Den är ju trots allt rosa och det är ju faktiskt min färg egentligen. Din är ju mer turkos. Men rosa är SNYGGT och det är din dator med.



Ikväll SATC!!! Jag längtar. Ses snart

2008-06-24 @ 18:49:51
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

det gick ju inte välja min dator i turkos, annars är det mkt möjligt att en sån hamnat hemma hos mig i stället... men rosa funkar bra det med! :D

2008-06-24 @ 19:45:28
Postat av: Emelie

åh rosa, så avis jag blir!

2008-06-24 @ 22:05:28
URL: http://emelienor.blogg.se/
Postat av: Karolina

En rosa dator kan väl inte vara fel? Eller en svart bärbar för den delen skulle jag inte tacka nej till heller. Bara den är bärbar...

Men vad kul att du äntligen fått tid för op!

2008-06-25 @ 12:25:15
URL: http://familjenmf.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback