SATC - the movie!

Ikväll har jag sett den - SEX AND THE CITY- THE MOVIE!!

Och jag har hört att den ska vara överreklamerad och inte alls så bra. Men hallå? Den var ju superbra?
Om man gillade serien så tror jag definitivt att man gillar filmen. Gillade man inte serien, så har man ju ett problem redan där.
Jag ska inte säga alltföt mycket om filmen, förutom att jag och Maya tyckte den var väldigt bra. Kan också säga att det var en känslomässig berg- o dalbana. Man blev ledsen, förtvivlad, förälskad och glad. Tror dock att det i första hand är en tjejfilm. Men vi spanade in upp till fem killar i salongen (som vi bestämt klassificerade som tofflar :P)


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Pia! Det är verkligen dax för en träff och en uppdatering. Hör av dig om du har vägarna förbi för nu är vi hemma. Förresten så var det hästar på bilden och inte kor. Dom följer visserligen inte med, men stallet finns som ska fyllas!

2008-06-25 @ 09:32:17
Postat av: Maya

Jaaaa, den är bara såååå bra. Vill se den om och om igen. Sen vill jag flytta till N.Y och leva som dom!! Jag drömmer mig bort

Postat av: Ida

Hahhaha vi hade tänkt skrika ut, toffelvarning i salongen , var visst fler som var inne på dessa tankar ;)

2008-06-25 @ 19:39:50
URL: http://idos.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Älskade filmen. Satt med tårarna på väg massor med gånger. Inte alls vad jag väntat mig men så mycket bättre =)

2008-06-25 @ 20:47:36

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback