Vårens föreställningar

Hej o hå!

Nu är årets vårföreställningar över. Det har varit otroligt roligt!!
Vi har hunnit med 2 genrep och 6 föreställningar på fyra dagar. Jag har haft med nio dansgrupper. Vi har haft 17 dansnummer per föreställning.

Otroligt bra jobbat av alla danslärare!

Vi har fått mycket beröm och flera stycken har sagt att det är den bästa föreställningen de har sett på flera år. Väldigt kul att höra!

Alla elever har skött sig utomordentligt bra (eller, inte alla... men MINA elever iaf! :D och de allra flesta av de andras också).
Ni har gjort ett superbra jobb och det är roligt att se hur bra det går för er!
Om någon av er är inne o läser så vill jag tacka för i år. Både ett fint dansår och en riktigt bra avslutning!
Kom ihåg att anmäla er även till sommarkurserna!

Jag har fotat som en galning, men inte är det lätt när man ska ta från sidan av scenen utan blixt på folk i rörelse. Har dock lyckats få till några bilder, men jag tror jag får ladda upp dom imorgon!
Tills vidare kan ni spana in den här länken:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33919&a=1167623&lid=senasteNytt_906076&lpos=rubrik_1167623

Nu är det dags för en trött dansfröken att SOVA!!

Pussar o kramar,
Pia

ps.
Emma o Jessica - tack för en riktigt kul kväll på dansgolvet också! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt att uppvisnngen gick bra!! Kanske blir lite lugnare för dig nu framöver!! Hur har du det med semester i sommar?? blir det någon eller ska du jobba??

Postat av: Mayolito

Åååh det var så roligt. Alltid en upplevelse. Ser redan fram emot nästa uppvisning. :D

Och jag bara älskar Summer breeze :D

2008-06-10 @ 23:47:45
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Maysan

Ja för mig gör det inget om vi inte dansar allt för länge idag, för jag har ett barn att ta hand om sen (Ida, hehehe) för vi tänkte fara å kolla på lite fotboll. Du kan ju alltid hänka, men skulle tippa att jag får ett nej på den frågan..? ;-P

2008-06-11 @ 13:26:50
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback