Dags att offentliggöra!

Hej!

Jag vet att det är flera som undrar över vad det är för hemliga planer jag smider. Och det börjar väl vara dags att offentliggöra. Känns lite pirrigt, men iom att jag bestämt mig för att det verkligen ska bli av så är det väl lika bra att berätta om det?

JAG SKA ÅKA TILLBAKA TILL NEW YORK!!!

Den här gången handlar det om ca sju veckor i sommar och jag ska gå Simonson Teacher Training Certification Course. Helt underbart roligt! Jag kan knappt tänka på något annat!
Wihoo!
Jag har sökt kursen, kommit in och tackat ja. Så nu bär det av till NYC!

Det här är ju något som jag kännt ända sen jag kom hem därifrån (snart tre år sen!!) att jag vill göra. Och nu ska jag äntligen få chansen! Så roligt, så roligt, så roligt!






Ikväll så har jag varit i Byske. Satt lite barnvakt åt Anja medans Sandra rastade hundar, hämtade blöjor hos sin mamma o plockade upp bilen i Båtvik. Det gick jättebra. Var iofs inte så lång tid.
Sen fick jag även chansen att träffa Astrid, Frida, Lourens och Konrad. Riktigt mysigt!
Här är några bilder på lilla söta tjejen Astrid, den enda som kom med på kort av barnen idag. Enjoy!

image703

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men WOW!!!! Så härligt, så roligt! NY i 7 veckor!!! Å Simonson dessutom. Det är inte alls så jag skulle vilja byta med dig eller nått, nädå :)
Helt rätt att du åker...
Kram

2008-03-04 @ 10:54:08
Postat av: Erika

Du kommer att få det gött i New york! Kram.

2008-03-04 @ 19:14:55
Postat av: Ida

Åh vad kul för dig Pia:) Men Byske Havsbad kommer att sakna dig! :) Kramen

Postat av: maya

Jag är så jääkla avis. :) Men glad för din skull oxå såklart. jag vill oxå iväg

2008-03-05 @ 17:35:10

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback