DNA update

Jag mailade Lynn och sa att jag inte kan gå kursen pga knäskada och väntande operation. Det här är svaret jag fick:

"Dear Pia,
     I am so sorry to hear of your injury. Please know, that in a greater perspective, the timing is perfect. I had a knee injury, as a young dancer, and it was my greatest blessing. It was why I developed my technique. I believed that one could work in a safer way.
     I will be doing a 3 week intensive course, end of Oct. into Nov........you will be first on the list, if you are able to come. Please stay in touch,
Love, Lynn"

Det gör att allt känns lite bättre. Nu går jag bara och väntar på brevet som ska tala om för mig NÄR jag får göra denna operation. Jag vill bara få det bortgjort så att jag kan börja med rehab på riktigt och bli bra i tid till att kunna gå kursen i oktober!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mkt Pia och Glad påsk :)

Postat av: Julia

Åh, vad kul gumman!! Jag håller alla mina tummar!! :D GLAD PÅSK!! PUSS

2008-03-20 @ 17:07:37

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback