En tur till Båtvik på annandag påsk

Idag var det helt underbar väder så vi passade på att åka till Båtvik och hälsa på.
Vi blev upphämtade av pappa med skotern och fick åka genom skogen till Porsviken där mamma satt och väntade på oss. Vi stekte pannkaka och korv på muurikan över en eld som gradvis föll ner i ett hål. Detta pga att elden brann ovanpå en bäck och när isen smälte så var den rakt under. Alla utom jag (tror jag?) lyckades även trampa igenom isen. Det var i vart fall en riktigt härlig dag. Jag blev tvungen att åka till huset och hämta plåster efter att pappa skurit sig i tummen och det aldrig slutade blöda. Jag var ju heller inte helt ovillig att fara iom att jag fick köra skoter :D Inte illa att brassa fram med en Ockelbo!

image743
 
   

Kommentarer
Postat av: Mayalätt

Hej fröken Självisk!
JAG var faktiskt oxå och hämtade plåster. Och JAG trampade inte heller ner i ett hål (för jag väger ingenting)
Så det så!

Postat av: sandra

Oj vad härligt ni verkar ha haft det! Underbart på havet sånna dagar. Hoppas vi ska kunna grilla tillsammans nångång, bara det blir bra väder nån helg.

2008-03-26 @ 14:55:42

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback