Långfredagen

Hej!

Igår var det långfredag. Det märkte man inte av särskilt mycket, förutom att jag var ledig. Men inte satt jag stilla och sörjde Jesus, som man kanske förväntas göra på denna dag. Nä, jag och Maya tog vårt pick och pack och åkte till Båtvik! :D



När vi kom fram var kl halvett och vädret hade slagit om från sol till mulet med snö. Mamma, pappa,Karin o Tommy kom tillbaka från Långgrundet, men jag o Maya passade på att plåga ockelbon. KUL!



image741

Sen på kvällen blev jag bjuden på middag hos Sarah och Johnny. Petter, Lisa, Malte, Jonas, Nils och Pernilla var också där. Och Moa så klart. Det var riktigt trevligt.

image742

Nu ska jag dra på gymmet och sen ikväll är det Fest och Station som gäller!
Hoppas vi ses där!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh vilken smarrig middag vi åt idag, eller hur? :) Mmm så gott det var.
Ses på Statt ikväll! :) Ska bara fnattra lite först. hahahah


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback