Maskresan

Idag har jag, Sandra, Anja och Astrid varit på teater. Vi har sett Maskresan från 2 år. Astrid sov hela tiden, men jag, S o Anja såg hela föreställningen. Den var ca 25 min lång och faktiskt riktigt bra. Det var en man som skötte alting själv, ljud, ljus, sång, teater, berättande och maskarna då. 10 st maskar med namn som Masken med den långa luvan, masken med det ruffsiga håret, masken med den lilla lilla hatten, masken med det korta håret, masken med hockeyhjälmen, masken med turbanen, masken med sand i kalsongerna, masken m strumpan på rumpan, masken m vårtan i tårtan, lucia-masken... och det var faktiskt en ganska rolig föreställning, alldeles lagom lång. Anja satt som trollbunden och det var nog väldigt spännande att gå på teater!

Efter teatern så fick alla ett kort:

image722

Och sedan for vi hem till mig och åt en macka och drack kaffe/nyponsoppa. De är så himla söta flickorna!



image727

Ikväll blir det middag o drinkar hos Maya. Sen utgång. Hoppas på massor m bra musik så att jag får DANSA ikväll!
Vi kanske ses?
Kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Erika

Guud vad söta dom är!! Ni matchade med. Känns lite som om du börjar komma in i en rosa period pia.

2008-03-08 @ 18:46:40
Postat av: Johanna

Vilken fyndig present du kommit på till Anja! Jag hörde att den blev uppskattad! Fina bilder!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback