Simonson is great!

Igår så var jag på helgkurs i simonsonteknik. Elin Forsell var uppe o höll i den. Det var bara helt enkelt superkul! Jag fick rysningar i hela kroppen när jag dansade kombinationen. Så himla härligt!
I love NY, I love the simonson technique!!

image673
Kanske VÄRLDENS bästa skola!

Sen på kvällen så åt jag, Vickan o Jessica middag hemma hos Jessica. Det var jättemysigt och trevligt. Spanade även (för första gången i år) in melodifestivalen lite. Men jag ser ju helst bara finaluttagningen + europeiska. GIllar inte riktigt att de ska dra ut på det o bara tjäna massa pengar.
Iaf så drog vi sen vidare på station 8 där de hade öppnat övervåningen igen. Såå skönt! Och riktigt roligt att även Vickan följde med ut. Och fast de öppnat övervåningen, som vi längtat efter, så satt vi mest nere i Johanna i parken ändå! Inte blev det mkt dansat heller. Kanske 1 låt bara!
Men det får vi ta igen!



Idag är jag bara hemma och njuter av att verkligen vara ledig för en gångs skull. En hel söndag utan några planer! Ingen undervisning, inget nånting! Såå skönt! Jag kan få sitta framför datorn i fred o drömma mig bort och bara vara lite så där halvbakis-seg utan att det gör nåt. Najs!

Vi ses o hörs!
Kramar, Pia


Kommentarer
Postat av: petra

jag flyttar redan om en vecka... allting går jättefort. fick tag i en lägenhet igår så nu har jag inte mkt tid över... får se om vi hinner ses innan jag drar men jag tror tyvärr inte det :( men du är hur välkommen som helst å hälsa på i borås!!!
kram!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback