Svar på några kommentarer jag fått

Svar till Julia:
Oh yes! En riktigt najs kväll och det var så himla kul att få träffa er och umgås och bara ha kul!
Tycker du låter riktigt spännande med alla oframkallade filmrullar. Hoppas verkligen på att få ett brev med posten... men jag blir så klart glad om det kommer en packe med MSN också! :D
Hoppas vi ses snart, honey! :*

Svar till Frida:
Inte provat sushi? Då börjar det vara dags! Kanske vi kan ta tillfället i akt att sno ihop några nu när Erika och Sofie kommer hem till dopet? Jag tycker iaf att vi ska försöka träffas på lördagskvällen alla tjejerna och även försöka ta oss ut på krogen en sväng. Det kan ni mammor behöva!
Och om du inte har för fullt upp den dagen så kan vi väl äta ihop också? Erret (
http://erret.blogg.se) är ju superproffs på sushi. :)
Angående SAS mm så har jag inte orkat ta tag i det än...

Svar till mammsen:
Ja, mamma... jag gör mitt bästa för att tänka positiva tankar. Och fastän det känns skitjobbigt att inte kunna åka till New York i sommar så kanske det ändå är det bästa? Det kommer ju förmodligen aldrig att komma en tid när jag tycker att det passar med en operation. Så det bästa är väl egentligen att få det bortgjort så snart som möjligt. Om än det krossade alla mina planer. Men, dags att bygga upp nya!
Operera, rehab-a och sen försöka åka och verkligen kunna dansa på rikigt! Förmodligen är ju det mycket mycket bättre, men också lite trist just nu.
Men att HOPPA, ja det är ju något jag verkligen saknar. Det var ju lite av min grej.

Nu är det dags att börja peppa upp sig själv och styra upp allt.
Men jag känner mig fortfarande lite deppig, på gränsen till likgiltig inför allt.
Men faktiskt inte mycket att göra åt. Nån dag ska jag skriva ner hela historien om mitt besök på idrottsmedicin. Men som dom flesta redan listat ut så slutade det med att jag inte kan åka till New York nu, utan måste operera innan jag får åka iväg och dansa. Life sucks!
Gruvar mig också inför operationen. Massor!
Nu ska jag återgå till jobbet. Hoppas det är bra med alla andra.
Tusen pussar o kramar! /Pia

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag längtar tills vi träffas!! Pia..jag tror att det kommer att lösa sig! New york väntar på dig och ditt knä! Kram.

2008-03-18 @ 23:25:11

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback