Congratulations Russia :)



Ikväll har jag spenderat kvällen hos Frida och Lourens och sett Eurovision song contest. Emma och Ronny kom efter en stund, men så fort de kom så for Ronny o Lorran ut och fiskade ist för att se på tv.
Jag, Emma och Frida såg det tillsammans och det var riktigt trevligt. Olgot verkade också tycka att schlagerbruttorna var högst intressanta.
Tyvärr gick det ju väldigt dåligt för Sverige. Jag trodde inte att vi skulle vinna, men nog trodde jag att det skulle gå bättre än vad det gjorde! Topp 10 iaf.
Jag tyckte att Rysslands låt var riktigt bra så det var helt ok att de vann. Tror dock att vi kommer att få höra Greklands bidrag till leda den här sommaren.

Här är en lite nyare bilder på Vilgot (som han faktiskt heter, trots att jag fortsätter att kalla honom Olgot)


Annars så har jag varit på stan idag.... kom hem med massa nya kläder och shoppingångest!
Varför kunde det inte ha varit strålande solsken hela dagen? Då hade jag suttit ute på balkongen ist för att ränna på stan o köpa upp alla mina pengar. Jag köpte iaf 1 klänning, 3 kjolar, 1 tröja, fyra linnen och två nagellack. Så kan det gå!
Jag har också bestämt mig för att det fr o m typ imorgon är SOMMAR!!
För nu är det verkligen dags att börja använda alla dessa klänningar jag samlat på mig. Skulle bara behöva ett par skor att ha till också...



Igår var jag och Mattias och såg
Indiana Jones på bio. Måste säga att jag har sett bättre filmer. Den var inte direkt dålig, men inte så bra heller. Men det är ju alltid trevligt att gå på bio iaf! :)

Här är mitt favoritgodis just nu:


Och nu ska jag hoppa i säng så att jag är pigg och utvilad imorgon när det är dags att uppvakta mamma på morsdag samt undervisa på kvällen.

Känner mig positiv idag! :)
Har även kännt mig piggare på senare tiden. Tror stenhårt på att det är detoxen som gör det! :)

Puss o kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en trevlig kväll! Fast en liten pekpinne till den snabba hemfärden... =)

Gillar dreggelbilden på allas vår Valdemar/Olgot/Vilgot! Och jag nappar definitivt på att anställa dig som personlig sommarklänningsshoppare framöver, när det rullat in lite pengar.

Många Sommarkramar (för idag är det definitivt sommar!)från oss!

2008-05-25 @ 09:06:15
Postat av: pet

här är det strålande sol å varmt. när kommer du? :P

Postat av: Pernilla

Det vart ju faktiskt sommar idag =) skriv att från och med nu kommer det att vara en kanonsommar, så kanske det blir precis så.



Håller med dig om Indiana Jones. Första halvan var mycket bra, andra inte bra /Pernilla

2008-05-25 @ 21:53:41
Postat av: Malin

Håller med dig, Greklands låt kommer man vara riktigt less på efter denna sommar!!

2008-05-25 @ 23:10:17
Postat av: Malin

Håller med dig, Greklands låt kommer man vara riktigt less på efter denna sommar!!

2008-05-25 @ 23:10:31
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback