Men var är kommentarerna?

32 st som varit inne och kollat på min blogg idag - 2 st kommentarer!

Jag är väldigt glad över att ha ca 30 st läsare/dag. Men ibland kan man ju börja undra vilka det är?
Det är ju inte direkt 32 personer som brukar lämna kommentarer? Maya, Erika, Lisa, Johanna, Sandra, Frida, Sara och några till lämnar ju ett fotspår då och då, men det skulle uppskattas om fler säger hej när ni varit in och läst.

I övrigt vill jag bara säga:
Wohoo! Sex av nio danser färdigkoreograferade! :D

(typiskt exempel på att lyfta fram det positiva i tillvaron. Skulle även kunna skriva om att jag har panik över hur jag ska hinna klart m alla danser!)

Kommentarer
Postat av: Petra

hej jag är här :D å jag kan va in på din blogg flera ggr om dan för å se om nå nytt finns å läsa. :d

Postat av: Julia

Jag är nog inne varje dag;) Kul att prata idag, måste göras oftare! Puss

2008-05-09 @ 22:19:24
Postat av: Malin

Jag kikar oftast in varje dag för att se vad du skriver :)

Dock så kommenterar ja inte alltför ofta.

Kram

2008-05-10 @ 06:49:42
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja...jag nämndes ju ovan så jag känner mig inte så skyldig. Men jag går ju in och kollar fler gånger än vad jag skriver. Kram

2008-05-10 @ 11:56:09
Postat av: Per

määäh.. jag skriver väll ofta:-P



2008-05-10 @ 16:57:53
Postat av: Lisa

Hej hopp!! Jag tycker me att det är så kul med kommentarer så jag måste ju ge ett avtryck här med.. vad händer för er i helgen??

2008-05-10 @ 22:55:15
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Lisa

Den förra kommentaren följer inte den svenska grammatiken, såg helt knäppt ut ser jag i efterhand och nu blev jag väldigt osäker på hur grammatik stavas!! ett eller två M??

2008-05-10 @ 22:59:58
Postat av: Frida

Så, när ses vi? Är ju alllldeles för längesen nu ju! Och när ska dessa danser visas? Vore skoj att kanske komma (som jag sagt så många gånger tidigare...), fast det vore ju ännu roligare om man fick se dig dansa igen =)



Kramar!

2008-05-11 @ 15:39:21
Postat av: Mayo

Jag säger litegrann som Erret, jag behöver inte heller känna mig skyldig. :D

Och jag gillar ju att både ge och ta kommentarer. Oj, ta lät lite märkligt i detta sammanhang men jaja, sproll roll. :)

Gissar att söndagsgruppens koreografi inte riktigt är fulländad. Men jag tror ändå den kommer va bäst när den väl är klar! :D

2008-05-11 @ 22:04:00
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med om att folk är bedrövligt fåliga på lämna avtryck! Jag menar, hur jobbigt kan det vara??? Håller med Frida om att det skulle vara kul att gå och kolla på ngn dans. Kanske tom ge sig på att fota lite. Rörliga bilder är inte lätt men definitivt en utmaning!

2008-05-11 @ 23:58:32
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag läser oftast varje dag men är dålig på kommentarer, jag skyller på att jag läser så ofantligt många bloggar att det tar alldeles för lång tid att kommentera alla dessa men jag ska försöka bättra mig :)

2008-05-12 @ 22:19:35

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback