snart sommar?

Ja, jag önskar verkligen att det snart är sommar!
Har just suttit o kollat igenom gamla bilder och insett att jag ju faktiskt var väldigt brun förra sommaren! Fast att jag tyckte själv att jag aldrig blev brun. Men kontrasten till den bleka hy jag har nu o den bränna jag hade i slutet av förra sommaren är enorm!
Jag behöver färg NU! Mår psykiskt dåligt av att vara blek...
Och själva solen och ljuset gör en ju på mycket bättre humör. Allt är enklare på sommaren helt enkelt!

Men bara för att jävlas så har det idag SNÖAT i skellefteå. Va?!
Jag trodde verkligen att sommaren nästan var här.

Kom nu!!!


Den här bilden är tagen första dagen i grekland - före jag hunnit sola nåt där. Så här brun blev jag alltså av den svenska sommaren fast jag jobbade hela tiden och fast det inte var någon direkt solig sommar. Så kom igen o lys nu solen så man kan få chans att få lite färg! :D

See ya!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad brun du var. Helt otroligt med tanke på vilket kasst väder det var förra sommaren. Hoppas på en kanonsommar! Fast då måste det bli varmare snart.

2008-05-14 @ 08:57:27
Postat av: Sarah

Du blek?!? Du är den brunaste jag känner både vintertid och sommartid.

Kolla på mig och Moa....där har du porslinshyar :o)

Postat av: Johanna

Shiiiit...så där brun skulle jag nog inte ens bli även om jag bänkade mig en hel sommar på plajjan! Lyllos dig!

2008-05-14 @ 10:57:53
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Julia

Va?! Snö..oj, oj, oj. Minns att det snöade för några år sen den 16 maj (mammas födelsedag), så det har ju hänt förr.. Här har det regnat lite idag, kanske lite bättre än snö dock. Och så pluggar jag snart ihjäl mig känns det som - håll TUMMARNA på fredag = VIKTIG, MKT VIKTIG TENTA!! Love you! Puss

2008-05-14 @ 16:50:35
Postat av: Malin

Oj så brun du var!! =)

Det snöade även här i Robertsfors, och även i Umeå :(

Det är inte alls roligt!

Som du skriver, vill ha sommar nu!! :D



Hoppas allt är bra annars

Kram Malin

2008-05-15 @ 09:33:06
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Maya

Hoppas hoppas hoppas på toppenväder i sommar. Oj vad vi ska ligga och pressa :D

2008-05-19 @ 10:50:20
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback