Fröken negativ?

Ja, jag har inte skrivit på ett tag...
antar att det beror på att det bara finns tråkiga, negativa saker att skriva om. Och jag tycker inte om att sprida negativa känslor. Av nån anledning så smittar de ju mycket mer än glada och positiva känslor?

Hursomhelst så händer det inte så många bra saker.
Som jag sa till naprapten när jag var där igår "det har inte varit nåt toppår för mig direkt".
Nu ser jag fram emot mitt nästa år som jag hoppas kommer att bli mycket mycket bättre än det här!

Några saker att se fram emot före 2008 är till ända:
* Mitt glöggparty
* Min födelsedag
* Hälsa på Maya i Stockholm
* Julafton
* Juldagen

I övrigt så kommer det mycket snö nu och det älskar jag! :)



Ska kanske haka på Joels fest ikväll och hänga med dom ut på statt. Det brukar vara en humörhöjare.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Hello! Jag tror inte jag kommer att kunna närvara på glöggpartyt. Verkar som vi ska fira pappa då. Men jag hoppas ni får en trevlig kväll iaf :) Kram!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback