Recovering

Sakta men säkert återvänder jag till livet. Till mig själv. Till den jag vill vara. Skönt!

Middagen igår var väldigt trevlig. Hämtade Vickan på klubben halvfem sen satt vi hemma hos oss och snackade tills Jessica kom. Då blev det smink, kläder och hår blandat med vin och sen ner på stan för att äta middag på Johanna i Parken.

Jag åt hängmörad entrecote med rostat vitlökssmör och klyftpotatis. Vitlökssmöret hade gärna fått smaka lite mer, men i övrigt var det gott. Efter maten satt vi kvar vid bordet, tog en drink och funderade på vart allt folk höll hus? Men det hade vi inte behövt oroa oss för för innan klockan slagit halvtolv så hade folket dykt upp.

Då minglade vi lite, dansade lite, pratade lite och hade trevligt. Jag var lite trött i början av kvällen, men på bra humör och humöret blev bara bättre och bättre. Och nu är jag peppad på nästa utgång! Tror det här med lite sprit och lite dans är väldigt bra för mitt knä!





Idag har jag och Matte varit barnvakter åt Julia och Hugo. Gick faktiskt väldigt bra. Först ritade vi lite och kollade så smått på lejonkungen. Sen gick vi ut i lekparken och lekte i nästan 1.5 timme. Det var bra för de har ju hur mycket energi som helst! Och skönt med lite frisk luft för oss vuxna också. Efter det var vi inne igen, ritade lite till och kikade på Toy Story. Sen fruktstund och middag innan Mange kom och hämtade dom, just när Matte skulle fara på jobbet.

Som sagt så gick det bra, men nu är jag helt utslagen!
Ligger i soffan med datorn på magen och surfar runt på ett ganska tomt internet och funderar på att se en film eller så. Vet bara inte vilken! Men nåt ska jag väl kunna komma på...

Fr o m imorgon: Heltid!

Puss o godnatt (snart iaf...)
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Inga bilder på barnen? O ännu värre, ingen bild på dig från igårkväll? :-O jag ville ju se hur du såg ut ju :) maten ser god ut iallafall o ni verkar ju ha haft väldigt trevligt. :)

Postat av: Julia

Ja, visst var vi engagerade:) Jocke sydde sin pumpa helt själv=) Och jag sydde min spindel, men alla blir mer imponerad när jag säger att Jocke gjorde sin av nån anledning=) Han var riktigt söt i sina orangea tights;) Puss

2008-11-03 @ 20:18:39
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback