5495

Hej!

Idag är det lördag. Jag började med att sova länge eftersom jag glömt att ställa nån klocka. Vaknade till vid ett och insåg att det var dags att stiga upp, hoppa in i duschen och äta frukost.

Sen skulle jag ju nämligen hinna till Nordanå och montera en kandelaber att ge bort till Teaterföreningen på deras 75-årsjubileum. Dessutom skulle ett kort skrivas och ett band knytas... ja, självklart var de ju redan där från teaterföreningen och gjorde i ordning inför kvällens föreställning och fest. Men jag fixade det och ställde fram den. Tjusigt!

Sen åkte jag iväg till Soo shim och kikade lite på sparringen. Hann bara se sista 25 min av passet, men det var rätt kul ändå. Alla var så taggade! Kul att se! Kändes också väldigt avlägset att jag skulle börja om att träna. Jag skulle verkligen dö på ett lördagspass!
Bästa var att träffa Vickan. Konstigt nu när vi ses så sällan efter att ha träffats ca 3 ggr/v i tre år. Men nästa helg då blir det roligt! Då ska vi gå ut och äta middag på Johanna i Parken tillsammans med Jessica och kanske Anna. So nice! Och sen lite party på det så blir det nog en riktigt trevlig kväll.

Nu är klockan 22 på en lördagskväll och jag har absolut ingen aning om vad jag ska roa mig med! Det känns inte så lockande att börja städa lägenheten en lördagsafton. De är ju heliga. Då ska man ha roligt! Och om man inte har roligt så borde man i alla fall få ta det lite lugnt och göra nåt man gillar. Problemet är bara att jag inte har en aning om vad!! Jag har redan sett alla mina serier som kommit under veckan. Jag är lämnad åt mitt öde i lägenheten eftersom Matte har bilen. Jag vet ingen film jag vill se. Vad gör man då?

Och imorgon kommer en till dag med ensamma timmar i lägenheten. Men då är det i alla fall söndag. Då kanske jag kan offra mig och börja städa och röja lite. Kanske.

Vad har ni andra sysselsatt er med i helgen?
Skriv gärna bra tips på vad man kan göra, jag kan nog behöva det framöver också! :)

Kramarna...
Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback