Angående tidigare inlägg

Jag vill inte att ni ska få alltför dåligt samvete, mina vänner.
Det är bara det att jag är van att ha fullt upp hela tiden! Jobba, träna, dansa, klämma in en fika eller lunch med någon... Och nu när jag inte kan göra alla dessa saker så blir jag så fruktansvärt rastlös! Men jag vet ju att det kommer att bli bättre. I takt med att jag blir bättre i knät så kommer jag ju att kunna göra mer och mer och då kommer inte allt att kännas lika tråkigt längre.

Idag ska jag i alla fall följa med Karin och Tommy till Båtvik. De ska städa ur lillstugan. Jag ska hälsa på mamma och pappa och passa på att träffa alla fyra. Och kanske Totte. Det ska bli trevligt. Jag ska ta med mig kameran också så kanske jag kan fota något vackert. Om jag gör det så ska jag lägga upp det här sen så att ni får se.

Nu kommer K o T om bara 30 minuter. Så det är nog bäst att jag slänger i mig lite frukost och fräschar till mig lite.

Tänk att nu är det VINTERTID.
Och vet ni  nåt? Det gör inget! Jag har faktiskt börjat längta efter snön. Hoppas den kommer snart och bäddar in världen i vackert vitt. Mjukt, upplysande vitt. Fräscht, rent vitt. För nu när alla löven dalat till marken så är hösten bara mörk och kall. Jag ser fram emot vinter.

Ha en trevlig dag!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Julia

Mm, jag vet..tänkte kanske inte avslöja vilken dag jag kommer hem;) Surprise:D Längtar också till snön! Fast här kommer typ ingen snö.. Hemma har det ju snöat har jag hört, mysigt! Puss

Postat av: Julia

Åh, blir alltid konstigt när jag skriver till dig..mitt inlägg försvinner alltid..suck. Men iaf så skrev jag att jag kanske inte tänkte säga när jag kommer hem, surprise;) Längtar också till vintern, till snön! Har hört att det snöat hemma, mysigt! Puss

2008-10-26 @ 14:29:08
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Julia igen=)

Jaha, nu är tydligen båda där ändå=)

2008-10-26 @ 14:29:36
Postat av: Julia

Hehe, jo hemlis;) Stannar hemma ett tag..hm, men kortare än föregående jular..börjar om mkt tidigare i år;( Hos pappa har det tydligen snöat riktiga lappvantar och hos Jockes föräldrar har det också snöat lite, men det senare är ju i skogen=) Puss

2008-10-26 @ 16:29:52
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback