Do you remember? :D


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vi har haft en dansare/koreograf hos oss, som sagt åt oss vad vi ska göra. Mkt skönt! Jag ska jobba mer ner mot golvet, både med hela kroppen mer ner mot golvet och använda mig mer av golvet, såsom fötterna djupare ner i golvet, om du fattar vad jag menar.

Har inga namn idag, men jag funderar när jag börjar om nästa vecka, hoppas det är ok

Postat av: Hanna

Nu har du chansen att bli Veckans Blogg på min blogg igen. Kommentera i rätt inlägg :) Vinnare utses på söndag. Kram H

2008-10-31 @ 11:15:49
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart man kommer ihåg den låten!!! =)

Den borde för övrigt vara ditt ledmotiv...

du är ju en liten studsboll ;)

2008-11-10 @ 08:30:34

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback