Klipp och färg (fast tvärtom?)

Hej!

Idag har jag varit hos frissan. Klippt och färgat håret så nu är jag höstfräsch och redo att vistas ute bland folk igen (snart iaf!). Håret är mörkt, nästan svart med en lite lila ton i det. Hon sparade lite av mitt ljusa hår uppe i spretet så sen när hon la den lila/vinröda på så blir det lite mer effekt där. Det kommer nog mest att synas i vissa ljus. Frisyren är ganska samma som sist, men vi klippte inte lika kort den här gången. Jag är väldigt nöjd själv, speciellt med att vara mörk igen. Så härligt! Och dessutom är håret mycket glansigare nu. Bra jobbat, Malin! :)

Det är ju helt värdekasst att försöka fota sig själv, men jag vill ju visa håret - så håll till godo!
Här är mitt nya hår...



Efter jag klippt mig så åt jag lunch med mamma uppe på Rinkside. Najs! Såg lite hockeysnubbar, men jag har ingen aning om vilka för jag är inte så insatt i hockeyn...  Tack för lunchen, mamma!

Sen blev det jobb några timmar. Jag skull egentligen bara jobba en timme iom att jag jobbade så länge igår. Men sen så kom Fern dit och jag hjälpte henne med några saker. Så innan jag gick hem så hade jag varit där i tre timmar! Men då får jag väl jobba några färre nästa vecka i stället.

Glömde säga att Lisa och Malte var förbi och hälsade på mig igår. Det uppskattades väldigt mycket!
De kom förbi på jobbet just när jag var på väg att äta lunch. Och det var nog bra för annars hade jag nog inte lyckats ta nån rast. Och så trevligt att träffa lite folk! :)


Nu ska jag stöka på lite i lägenheten. Försöka vika ihop lite kläder som jag tvättade igår och plocka undan lite.

God kväll!
Pia

Kommentarer
Postat av: Julia

Mkt fint vännen!!

Postat av: Lisa

Det var så lite så..! Vi kanske äter lunch tillsammans en annan gång!!

2008-10-02 @ 21:22:27
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Jättefint Piaskutt :)

2008-10-02 @ 23:06:42
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Erika

Snygging!

2008-10-02 @ 23:15:52
Postat av: Linn

Blev ju rikgit bra håret :) Livet leker med jobb just nu, blev ca 50% förra veckan och i veckan 90%. Och nästa vecka 80%. Så det är positivt, men tyvärr äre det ju bara vikarie jobb :( Men det känns att jobba igen, fast man inte varit hemma så länge... Hinner inte med att blogg :P



Trevlig helg!

2008-10-03 @ 08:18:06
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Liza

snyggt! verkligen supersnyggt

2008-10-04 @ 09:42:34
URL: http://kookaburra.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, tack:) Är som vanligt lite skeptisk men jag gillar det ändå på nåt sätt, känns skönt och absolut jättekul med förändring:D PUSS

2008-10-08 @ 17:57:36
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback