Ännu en dag har gått i fängelset...

Hehe, ja som ni ser så blir jag bara mer och mer less på att sitta hemma i lägenheten. Har inte varit utanför dörren sen Jessica tog med mig på bio i fredags.
Men å andra sidan så mår ju knät rätt bra av att vara hemma och ta det lugnt. I natt hade jag lyckats sova väldigt bra med högläge. Hela natten med benet på kuddberget, bra stöd under hela benet och Voila! Jag hade inte ont i knät när jag vaknade! :D
Det var verkligen skönt. Men jag är ju fortfarande helt beroende av mina kryckor. Har försökt mig på det där med att bara använda en krycka, men det är nog inte dags för det än. Jag gör det bara i nödfall, typ när jag vill ha en kopp te med mig in i vardagsrummet. :)

Jag har iaf lyckats klicka hem en massa saker från Panduro. Dessa saker är mest till för att kunna göra snygga brev, för nu ska brevskrivningen tas upp igen! (har skrivit tre st nu och fler ska det bli!)
Klickade även hem en pappersskärare som kommer att vara helt perfekt att ha när jag skriver ut foton osv.
Hela beställningen gick på drygt 800 kr (närmare 900) men det är ändå bra med tanke på att jag var uppe i ca 1400 från början och sedan valde bort massor med saker!
Det ska bli riktigt kul när paketet dyker upp hemma så att man kan pyssla lite mer.


Imorgon så ska jag prova jobba några timmar. Matte har lovat att skjutsa mig till jobbet. Jag får se hur det känns. Men det vore nog bra om jag kan jobba iaf 2 timmar om dan eller liknande. För hur det än är så är det ju jag som kommer att bli lidande i slutändan. Ju längre jag är borta, desto större arbetsbörda när jag kommer tillbaka!
Känns riktigt skönt att jag gjorde klart serveringslistorna före jag blev sjukskriven! :)

Nu är det dags för den här damen att gå i säng (fast helst göra rehabövningarna först) och sova innan det är dags för duschen och sen jobb imorgon.

Sov gott mina älskade vänner!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej vännen. Kul med massa nya pyssel grejer, jag skulle vilja ha ett hobby rum där man kan få ha allt sånt mm :)

Hoppas det går bra o jobba, men ta de luuugnt!!

Kramis

Postat av: Ida

Du är en fighter Pia! Hoppas jobbet går bra! Kram

2008-09-15 @ 22:32:07
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Mary

I see a scrapbook item!

2008-09-19 @ 16:32:33
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback