Brev och rekord

IDAG HAR JAG FÅTT ETT BREV PÅ POSTEN AV MIN SYSTER! :D
Jag har själv tänkt att jag skulle skriva henne ett tag, men det har inte blivit av. Men nu när hennes supersnygga brev dök ner på hallgolvet så blev jag genast mer peppad!

Annars så är jag som vanligt helt själv hemma. Jag har duschat idag (oh, så skönt!) och jag läser min 600-sidiga Draculabok för fullt. Börjar närma mig sidan 500. Den är rätt bra faktiskt.

Hur mobil är jag? Inte alls! Jag kan inte köra bil själv och jag sitter fast i lägenheten så länge inte Matte är hemma och servar mig. Men om man inte har möjlighet att titta förbi eller så, så kan man ju ringa eller smsa.

Jag känner mig idag piggare än på hela veckan. Men det är klart - jag har ju sovit massor också.

Igår hade jag rekord på bloggen. Hela 40 st unika sidvisningar! Inte illa! :D

Här skulle jag nu kunna avsluta med en bild på mig själv när jag tar sprutan, men det känns lite för creepy. Om det är nån som vill se bevis så kan jag maila det!

Vill även uppmuntra alla jag känner att uppdatera sina egna bloggar så att jag kan gå in och läsa på dem. Det skulle också vara helt ok om ni sedan skriver en kommentar med länk till eran blogg så att jag kan följa den och läsa. Mina favoriter på webläsaren har slutat att fungera, så jag har inte kvar allas bloggadresser.

Puss puss!
/Pia


Kommentarer
Postat av: Erika

jag vill inte se när du tar sprutan -jag tror dig!

2008-09-11 @ 17:28:56
Postat av: Ida

Jag vill inte heller se någon spruta, vill ju inte svimma av framför datan :) Vilken söt syster du har, tror jag måste ta reda på hennes adress så jag kan skicka henne ett litet brev också :) Kramelikram!

Postat av: maya

Åååh va kul att du fått mitt brev. Va inte alltför snabb på att skicka tillbaka bara för jag vet inte om adressändringen är klar än. :P Men jag har då skickat in det iaf. :D och det är ju alltid nåt.

Puss

2008-09-11 @ 21:12:44
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: maya

glömde säga, jäääklar vilken snygg design du gjort. :D nu har vi båda höstfina bloggar. o båda din förtjänst.

2008-09-11 @ 21:13:36
Postat av: Therese

Ååå, vilken fin blogg du har!! Ser att du har opererat knät. Kan tänka mig att det är mindre kul att vara delvis handikappad, men förhoppningsvis är du på båda benen snart! =) Det var ett snyggt brev du har fått! Om min syrra läser här, så: Johanna, jag vill också ha ett sånt där tjusigt brev. =)

2008-09-11 @ 21:38:14
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Mamsen

Gumman! Är det verkligen bara pappa och jag som hälsat på dej sen operationen?? Hoppas att nån av dina vänner oxå tittar förbi snart. Det blir ju lite dyrt med taxi för att få lite sällskap. :)

Kramar från en som alldeles snart är på besök hos din systeryster.

2008-09-12 @ 09:18:52
Postat av: Frida

Brev är ju det bästa! Underbart när det dimper ned sådant i brevlådan. Men det var längesen nu. Det sista jag fick var kanske till och med från dig, men det var ett tag sen. Mera brev! Eller vykort i alla fall...

Men när börjar du jobba då om du är lite lätt orörlig än? Ledig nästa vecka också?



Sist men inte minst så vet jag att jag borde uppdatera bloggen. Blir liksom bara inte av... Mren snart...



Kramar!

2008-09-12 @ 10:53:15
Postat av: Johanna

Fram med sprutan :), jag är inte bangen för sånt...kanske arbetsskadad däremot!



Vad kul att besöksstatistiken ökar! Då känns det lite mer motiverande att skriva. Fast jag tycker allmänt att folk är dåliga på att skriva lite feed-back. Fast jag kanske inte ska klaga då jag inte alltid heller kommenterar allt jag läser.



Kul med ett personligt brev i postlådan. Det är så himlarns kul att få ngt annat än bara räkningar och reklam någon gång!

2008-09-12 @ 13:00:43
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack! haha det är roligt när man väl kommer igång ;)

haha så roligt, jag ska se mamma mia nästa lördag, min farmor fyller 70 så då ska vi se den med henne, så jag har varit tvungen att spara mig!

skönt att komma ut lite! man glömmer som bort att det finns nått annat än tvn och soffan när man aldrig går ut! och kryckor är inte ball!

ha en trevlig helg och hoppas du börjar ta dig ut lite med på små utflykter :)



kramar!

2008-09-12 @ 23:32:15
URL: http://emelienor.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback