Helgen

Hej!

I lördags var jag en segis som vanligt...
Efter barnteatern så såsade jag på och hade inte riktigt bestämt mig för om jag ville gå ut eller inte.
Men till slut, där vid halvsju, så bestämde jag mig och Vickan kom hit.

Tur att Matte var hemma så kunde han underhålla henne medans jag duschade och gjorde mig klar. Vi gick förbi hos Rickard och sen vidare mot Nocks. Väl där så vände jag, Vickan o Nicke i dörren... 60 kr för att lyssna på ett band? Nej, tack!

Förbi Calles en sväng. Träffade lite bekantingar från lägergatan... Anders, Louise, Conny och Anna-Karin. Pratade lite med dem..

Sen gick vi in på Station och jag var helt övertygad om att jag missade att dansa till alla bra låtar. En bra låt = hänga in jackan, en bra låt = gå på toaletten, en bra låt = köpa drink i baren... och jag ville bara dansa, men Nick o Vick tyckte att det var för lite folk på dansgolvet. Hmm... nåja, vissa kunde ju inte stå stilla vid baren heller.

Men sen kom det till min stora lycka ett helt sjok av bra låtar!!! :D
Och vi dansade, och dansade, och dansade.... och det var såå roligt bara!
Najs!



Sen på söndagen så repade vi tre timmar i Hallen.
Gick rätt bra... hyffsat iaf.

Nu ska jag se serier!

Ha det gott!
Pia

Kommentarer
Postat av: Mary

I am glad you finally got some good songs and got to dance.

Postat av: Maya

Mina 2 favoriter. Så fina ni är! :) Saknar er båda

2009-04-21 @ 18:23:32
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Johanna

pupcat tror jag att teckensnittet hette.

2009-04-21 @ 20:48:59
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback