NINNIE

Hej Hopp!

Nu har det varit full rulle i några dagar. Ninnie har varit här och jag har inte haft tid att kolla internet och ännu mindre tid till att blogga.

ONSDAG:
Jag hämtade Ninnie på busstationen efter jobbet och vi åkte direkt till Mullberget för lite härligt simonson. Hon var här och undervisade oss lärare. Riktigt härligt! Det känns att man inte har dansat på ett tag, men det gick ändå hyffsat bra. Och såååå roligt och härligt! Jätteskön danskombination. Fick rysningar i hela kroppen när jag dansade.

När vi kom hem efter dansen såg vi Bolt - och den var klart bättre än väntat!
Och just det, vi åt lite maxmat och chili cheese. Man måste ju återställa fettbalansen efter två timmar dans! :D

TORSDAG:
Började med en timme anatomi/simonsonteori/kolla teknik på varandra. Intressant och riktigt bra!

Sen lunch...

Och efter det två timmar dans igen. Jag var bara med på teknikdelen för knät kändes lite sämre efter dansandet dan innan. Men teknikdelen var ju nästan 1,5 h så det var ju inte så bara det heller. Även nu bra klass. Det är så härligt med Simonsonteknik och jag längtar bara ännu mer tills jag ska åka!

Efter dansen så for jag, Ninnie och Jessica och bastade och drack nåt glas vin. Skönt för kroppen med lite värme så musklerna kunde få smälta och slappna av. Litegrann iaf.

Efter bastun gjorde vi oss fina och gick på Kriti och åt middag. Oh, så gott! Mums!

Sen var vi så trötta att det blev sängen när vi kom hem.

FREDAG:
Vi åkte ut till Boliden och körde skoter. Det var inte alls nåt finväder, men det var kul ändå. Bara att höra Ninnies tjut under skoterfärden är ju rätt underhållande. :D Vi grillade lite korv och pinnbröd och vände sedan åter till stan och jag skjutsade Ninnie direkt till flygplatsen.



En härlig dag!

En härlig helg!

Nu ska jag vila lite till innan jag ska gå i säng (och kanske läsa min bok).

Kram o godnatt

Kommentarer
Postat av: Mammie

Du verkar ha det bra! Men, jag undrar, varför Boliden? Och vems skotrar?

2009-04-10 @ 22:45:11
Postat av: Maya

Va kul ni ser ut att ha haft det! Härligt! :D



Men vem är det som är på den sista bilden?

Postat av: Ida

Vilken snygg blogg Mayan fått, jag skulle mest av allt önska mig en ny jag med. Eller åtminstone ta bort de där drinkarna :) kraam!

2009-04-10 @ 23:46:36
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Det är ju så klart Ninnie på skoterbilden! :)

2009-04-11 @ 11:26:29
URL: http://piabur.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback