Vilken trevlig dag!

Idag har minsann varit en riktigt trevlig dag.

Jobb.

Danslärarträning.

Middag med Linnsan på Balzac.


Det första var väl som vanligt ungefär.

Det andra var första gången på väldigt länge! Ojoj! Danslärarträning. Lite nervöst till en början. Och fortfarande mkt jag har problem med att göra. Men det var riktigt roligt och jag blev varm och svettig. Hade kunnat träna längre, men jag får helt enkelt hoppas på att jag får göra det snart igen. Novembermörkret, here we come! ;)

Det tredje var jättejättetrevligt.
Jag och Linn har pratat i flera veckor om att vi måste ses snart, men det blir liksom aldrig av. Förrän nu. Vi åt fredagsbuffé på Balzac för 99 kr. 109 kr om man ville ha ett glas vatten. Lite knäppt tycker jag.
Maten var iaf otroligt god! Mums! Och sällskapet väldigt trevligt.
Sen efter vi ätit så gick vi på Kitchen och tog en kopp kaffe och lite kladdkaka.
Ojojoj, så proppfull min mage är nu!


Eftersom jag inte har någon bild från ikväll så slår jag till med en bild från sommaren 2005 i st!

Nu ska jag fredagsmysa med mig själv och vila upp mig inför morgondagen då det blir jobb och DANSLÄRARPARTY!! :D

Puss o kram,
Pia

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för en supertervlig middag OCH fika! :)



Kramar!

Postat av: Maya

verkar som att både du o jag har myskvällar hemma för oss själva idag. Om vi befinnigt oss i samma stad hade vi kunnat ha myskväll tillsammans. :)

2009-04-03 @ 21:45:22
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback