bloggvärlden

Hej!

jagvetjagvetjagvetjavet.....

Jag BORDE göra om min blogg. Åtminstone headern som påstår att jag fortfarande befinner mig i NY och bloggar därifrån. Men för en gångs skull så gillar jag ju faktiskt min design? Typiskt!
Måste faktiskt fortsätta att fundera på det här.

I vänta på inspiration till min egen blogg så har jag gjort om
Idas ikväll.
Vad tycks?

Vad mer har jag att berätta?
Jag har jobbat idag. Nio timmar.
Och efter det har jag haft tråkigt.
Jättetråkigt faktiskt.

Vad gör man egentligen i Skellefteå en kväll som denna?
Helt själv.
För sent för shopping.
För förkyld för träning.
Inga vänner inom nära räckhåll.

Jag blev bara så uttråkad att jag nästan fick panik!
Men det hjälper ju ingen.

Jag ska jobba på det här med Pia och Skellefteå. Men just nu är det inte ok!

Tur att dansundervisningen börjar om snart!
Då har jag iaf det att sysselsätta mig med! And I love it!

Dags att hämta Matte hos Gunnar i Ursviken.


Ha de!


Snart ses vi, vännen! Stay strong! Love you!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för den snygga bloggen!

2009-08-11 @ 23:39:44
Postat av: Julia

Love you too!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback