På resande fot

Ja, då var jag på resande fot igen. SÅ HÄRLIGT! Efter att ha jobbat några timmar så tog jag (och Bosse) flyget t Stockholm. Och sen arlanda express in till centralen där vi mötte upp Maya. Bosse skötte sig exemplariskt hela vägen o följde sen Maya hem. Jag sitter nu på bussen, bredvid en lätt snarkande dam, på väg mot Örebro. Det beräknas ta ca 2,5 timme. Jag tror det blir bra. Väl där ska jag träffa finaste Julia o dricka ett glas rött, eller två eller tre... Mysa o prata o njuta av varandras sällskap. Imorgon står lunch m Sofie på schemat innan det är dags att återvända m buss till Stockholm och spendera hela helgen där m älsklingssyster Maya. Hoppas hon kryar på sig så hon är piggare än idag! Nu ska jag återgå till dansplanering och musikletande. Tänk så bra det är med iPod! Det måste ju alla danslärare älska! Trevlig helg allihop! Puss o kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Anonym

ipod is the shit!

2009-08-27 @ 16:47:11
Postat av: Emelie

åh så häligt med en liten stockholmstripp:)

hälsa mayan också!

tack för lycka till-et idag, det gick bra på baletten :)

vi ses på tisdag :D


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback