Helg

Ja, nu är det helg!

Så skönt det är. Men inte kan jag slappna av idag ändå. Oroar mig över pengar, stressar över jobb... inte alls kul! Får försöka slappna av och vila lite ändå. Halvett ska jag träffa Jessica för lite julklappshandling. För min del blir det nog mest att titta och fundera ut vad man kan köpa. Men måste nog ordna upp ekonomin lite bättre innan jag börjar handla något.

Igårkväll så hade vi tvättid. Det blev några maskiner tvättat men absolut inte all tvätt. Vi var så trötta!
Vi såg filmen "Nine" som var helt ok, men inte superrolig. Man kan ju lätt förvänta sig att tecknat ska vara roligt. Det här var väl mer an action. Men det var en rätt mysig film ändå.

Här hittar ni en trailer
:
http://www.youtube.com/watch?v=OnoJecu9e7c


Nu ska jag duscha, göra mig i ordning och äta lite risgrynsgröt. Och sen promenera ner mot stan med kameran i högsta hugg så får vi se om jag kan bjuda på några fina bilder senare.

Trevlig helg alla underbara människor!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad fin bloggen blev!! Och massa fina bilder!!



Vilken otur du har med pengar, hade jag varit miljonär hade jag gett dig några tusen :)



Kramar


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback