The stress...

Usch, vad stressad jag är nu!

Jag hinner inte med allt som ska göras på jobbet. Jag hinner inte med allt som ska göras hemma inför jul. Detta resulterar i en otrolig stress + samtidig förlamning. Jag är dessutom otroligt grinig och tjurig. Inte kul!

Därför har jag inte heller kännt mig särskilt peppad på att blogga. Jag har märkt en tendens hos andra bloggare att oftast uppdatera då det är något de vill klaga över eller när det är jobbiga saker på g. Jag är tvärtom! Jag bloggar helst om roliga saker då jag känner mig glad och positiv! Det glider så klart in ett o annat lite mer deppigt inlägg även här, men inte är det då man är mest sugen på att skriva!

Jag har iaf börjat dagen med lite tomtegröt och Mamma Mia. En film i toppklass. Vet inte huuur många ggr jag sett den nu, men den blir aldrig sämre.

Sen har jag tränat lite i vardagsrummet och degat framför datorn. Nu börjar det vara dags att fräscha till sig lite och sedan försöka jobba några timmar så att man får det bortgjort. Jobbjobb allstå. Sen borde det även ägnas lite tid åt hemmajobb.

Imorgon har vi julfest med jobbet. Jag hoppas på att det ska bli en riktigt trevlig kväll. Vi är 30 st anmälda så det blir ett ganska stort firande. Själv kan jag tycka att söndag just före jul inte är den bästa tidpunkten att lägga en julfest, men det får väl gå det med! Får försöka peppa till mig till imorgon. Känns iaf riktigt roligt att så många kommer!

En bild från förra helgen då jag åkte till Båtvik..


Kramar,
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Du får försöka tänka positivt, att det snart är jul och tid för avkoppling och nöjen. :) Stressa inte upp dig i onödan! :) Du hinner!

Postat av: Linn

Har inte du fått julkortet med den där bilden? Jag har då skickat en åt dig!!!

2009-12-21 @ 11:41:16
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback