Torsdag 3/12

Hej!

Oj, jag måste erkänna att jag inte känner mig helt 100. Somnade efter middagen och vaknade för en stund sen. Känner mig lite så där feberhängig. Men det får helt enkelt lov att vänta! Ingen som ska bli sjuk här inte!

Däremot så har vi skjutit upp handlingen till imorgon. Det blev lite ont om tid att hinna upp o storhandla före hockeyn... den där ****** hockeyn! Men men... vet ju att Matte verkligen är intresserad så jag ska väl inte säga så mkt. Förutom - måste det var hockey so ofta?

Igår så klippte jag håret:


Inte riktigt några toppenbilder, men ni får ju en idé iaf. Jag har mest klippt topparna och luggen och sen lockade hon håret. Så jag vet egentligen knappt själv hur det ser ut än. Men det är fortfarande på utväxt. Får se hur länge den trenden håller i sig.

Nu på vintern är det jättevackert då solen går ner:


Häromdan när det nyss snöat så vackert tog jag massvis med bilder! Ska visa några senare.

Kram på er!
Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback