Vi vill önska er en...




Sådärja!
Nu är det färdigsprunget på stan. Jag gjorde det sista springet alldeles nyss. Och nog hade jag kanske kunnat köpa fler julklappar och kanske tittat ut en juldagsklänning som present från mormor. Men samtidigt var det skönt att inte vara på stan ända fram till stängning. Det var förvånansvärt mycket folk på stan så här dan före dopparedan.

Nu blir det att äta middag och sen åka iväg till Byske för att träffa Erika med familj. Hela Erikas familj. Pojkvän Bahadir, dotter Hilda Elif, mamma Louise och pappa Anders, Bahadirs mamma, erikas bror med flickvän och dotter... hohoho! :) Men jag längtar verkligen efter att träffa både Erika och lilla Hilda, som för övrigt är det sötaste som finns om man får tro de bilder jag sett! :)

Och sen hämta Maya i Båtvik och kanske hinna träffa min familj. Och så skjutsa hem Maysan till Simon. Och efter det, sätta oss ner jag o Matte och slå in alla julklappar, rimma och äta brieost. Kanske en liten glögg också.

Tror det kommer att bli en så kallad uppesitterkväll här. Men jag hoppas att vi ändå tar oss i säng i hyffsat god tid eftersom det sedan är dags att stiga upp tidigt och åka till Fällfors på julaftonsmorgon.

Efter att vi kollat paket i strumpan först förstås! :)


GOD JUL!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback