En vecka till Stockholm, 10 dagar till Kayseri

Ojojoj... kan fortfarande inte förstå att jag ska åka!

Stockholm kan jag förstå för det har vi ju planerat ett tag nu. Och det känns trist att min stockholmsvistelse blir så kort. Men jag hinner ju iaf umgås med familjen torsdagkväll och fredag. Sen går flyget till Turkiet kl 14.00 på lördagen.

Det är mycket som ska ordnas och fixas med nu:
- HITTA PASSET!!! (vart tusan kan det vara?)
- Tvätta och packa
- Planera svensk mat att ta med
- Hitta broschyrer man kan visa
- Allmänt förbereda sig
- Jobba sina jobbtimmar
- Ställa in danslektioner under sportlovet
- Boka om tiden för återbesök hos sjukgymnasten på idrottsmedicin
- Köpa en ny resväska

Men OJ vad spännande och kul det ska bli!
Tydligen så kommer jag iaf att få dela hotellrum med en tjej från nåt av de andra länderna. Hoppas hon är trevlig. Och så finns det tydligen wireless internet så jag funderar på att ta med datorn. Men det har jag inte bestämt mig för hur jag gör än. Fullspäckat kursschema, men spännande grejer och Mustafa (kursvärden) säger att det även kommer att finnas tid över för sightseeing och shopping. NAJS!

Två bilder från Kayseri som jag hittat på internet som jag gillar:


NU: dags att sova så jag kan bli av med den här jäkla förkylningen som kom idag. Huvva!

Godnatt mina pärlor där ute,

Pia (goes Turkland)

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej magdansösen! ;)

Klart du ska ta med datorn. Vi vill ju höra hur du har det där borta medan du är där.

Det är så spännande. Men jag vet inte riktigt om jag vet vad det är för kurs..

Hoppas du hittar passet.

Puss

Postat av: Johanna

Gud vilken spännande tripp det låter som du ska åka på!!! Och det bästa av allt är ju att du slipper längta å vänta så länge innan det bär av. Jag tycker oxå att du ska ta med dig datorn så vi kan få en liten uppdatering hur du har det :)!

2009-02-19 @ 08:06:25
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Frida

Vadå? Ska du åka typ NU?! Snabba ryck... Men sablar vad skoj! Hur länge blir du borta då?

2009-02-19 @ 09:00:47
Postat av: Z

gud så spännande!

Kommer säkert bli en lärorik resa =)

2009-02-19 @ 10:08:54

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback