Flamenco!

Shit, vilken otroligt rolig och härlig kväll jag har haft!

Började om med flamencon ikväll och det var repertoarträning som stod först på schemat. Mina elever var bäst och sög i sig massor med steg!

Planerna om en Spansk Afton känns nu ännu mycket mer roligt. Och jag var tokpeppad redan innan! :D Kommer att bli grymt bra! Jag återkommer när jag vet exakt datum... men ni kan ju lämna öppet kring fredag den 24 april, för det är då jag vill att det blir av.

Åh, så kul!
Jag är helt uppe i varv nu.

Tur att jag inte bett sjukgymnasten om lov... tror inte eg att jag skulle få. Men jag ska ta det så lugnt (väldigt svårt) och det är riktig tur att jag har fått mig en assistent som kan hjälpa mig.

PEPP PEPP!
/Pia


Kommentarer
Postat av: Maya

är glad för din skull! äntligen får man höra dig lycklig igen! du är på rätt väg! snart bär det av i en rasande fart och du helt är på fötterna igen och lär ut allt du kan och lite till!

Postat av: Ida

Vad kul med lite dansglädje på bloggen, då känner jag igen dig :) Låter kul med spansk afton! Ha en bra helg, ska du ut i vimlet på lördag?! Kraam

2009-02-13 @ 00:06:36
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja alltså jag vet verkligen inte vad jag vill om fest :P Ska känna efter när jag kommer hem till Byske hur det känns..

2009-02-13 @ 09:54:02
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: jes

Ja men du har ju riktigt tur att han försvinner, jag måste hitta på nått att göra under dom timmar matchen är :P Vilket antingen blir en bok eller sitta vid datorn :P

2009-02-13 @ 20:07:58
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback