Hej Stockholm!

För er som läste inlägget som jag skrev igår så var jag ju rätt pepp på att åka bil ner men också rätt säker på att jag skulle få "träröv" (mayas uttryck) och bli less. Men HA! Säger jag bara. Det gick huuur bra som helst. Tyckte att resan gick fort och det var skönt att bara ta det lugnt och vila efter två väldigt stressiga veckor.

När vi kom fram så bjöd Maya på jättegod kycklingsallad med pesto och ett fikonbröd med vitlöksdip till. Smaskens!

Nu har vi chillat i soffan, myst, fikat kakor och ätit godis. Systrarna B har dessutom hunnit busa en del och pappa den stackarn slocknade fort i fotöljen efter en hel dags körning.

Nu ska vi snart sova.



Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback